Ile trwa uzupełnianie niedoborów magnezu

Jak długo masz objawy niedoborów magnezu, trzeba uzupełniać niedobór magnezem i potasem, zacząłeś już brać magnez, ostatnio byłem o to pytany i to bardzo ważne pytanie. Poniżej znajdziesz podsumowanie moich własnych doświadczeń związanych z odzyskiwaniem braku magnezu, w tym to co zrobiłem, co pomogło mi szybciej wyzdrowieć jak szybko uzupełnić niedobór magnezu. Jak długo i kiedy jest najlepiej uzupełniać magnez w organizmie suplementami. Nie każdy powinien suplementować magnez, chyba że mamy duże niedobory lub źle się odżywiamy na co dzień. Dodatkowymi przyczynami niedoborów są, nadmiar stresu, palenie tytoniu, picie dużej ilości kawy, intensywana praca, leki wypłukujące magnez, przetworzone jedzenie.

Sprawa jest skomplikowana, ponieważ takich czynników niedoborów magnezu może być wiele, uzupełnianie raz będzie potrzebne albo i nie. Wielokrotnie ktoś żyje w stresie i pije mnóstwo kawy, nie oznacza, że ma brak magnezu w organizmie. Jeśli zdrowo się odżywia pije kakao je gorzką czekoladę, którą uzupełnia się magnez. Preparaty to suplementy diety nie powinny zastępować jedzenia, bo mogą wywołać skutki uboczne jak np. biegunka czy nadmiar. A nasze zapotrzebowanie na magnez może być różne dla każde, wpływa na to wile czynników są różne przyczyny i skutki.

Spis treści:
Osiągnięcie niskiego poziomu niedoborów magnezu wymaga czasu podobnie jest z odchudzaniem
Ile potrzeba czasu, aby suplement magnezu zadziałał
Jedno zadanie, uzupełnianie: napraw przyczynę niskiego poziomu magnezu
 Zrób tak:
 Nie rób tak:
Moje doświadczenie uzupełniania (jak szybko uzupełnić niedobór pierwiastka)
 Orientacyjna oś czasu to
 Zdecydowanie utrzymywały się jednak symptomy
 Objawy, które nadal utrzymują się
Jakie jest Twoje doświadczenie z magnezem?

Osiągnięcie niskiego poziomu niedoborów magnezu wymaga czasu podobnie jest z odchudzaniem

dziewczyna patrzy magnez klepsydre
Szanse na to, że organizm przez długi cza traci magnez. Bez względu na to, co doprowadziło do niedoborów magnezu jest podobne do utraty wagi. Podobnie jak uzupełnianie mniejszej ilości kalorii przez długi czas spowoduje stopniową utratę masy ciała, przyjmowanie mniejszej ilości magnezu niż potrzebujesz (lub utrata więcej niż powinna) ostatecznie cię wyczerpuje.

Czas potrzebny do powstania niedoboru może się jednak różnić. To zależy od przyczyny i  jak duży jest problem. Różne leki i komplikacje zdrowotne również mogą pogorszyć sytuację.

Ogólnie rzecz biorąc, musisz jednak pamiętać, że prawdopodobnie była to stopniowa zmiana, która sprawiła, że przede wszystkim obniżyłeś poziom magnezu.

Ile potrzeba czasu, aby suplement magnezu zadziałał

Przyjmowanie jakiegokolwiek suplementu nie jest szybkim rozwiązaniem.

Twoje ciało musi odbudować poziom magnezu, ale jednocześnie może wchłonąć ograniczoną ilość witaminy i minerałów.

Zatem w zależności od poziomu niedoboru odbudowanie poziomów może zająć trochę czasu, aż objawy zaczną zanikać.

Magnez wymaga czasu, aby go uzupełnić, proces może być powolny, ale lepszy magnez pomógł mi szybciej wrócić do zdrowia

Krótko mówiąc: uzdrowienie uzupełnienie niedoborów wymaga czasu.

Byłem tam. Wiem, że to do kitu. Masz zawroty głowy, mdłości, niepokój, jesteś przestraszony lub bolą Cię mięśnie lub pulsuje głowa. Albo jeszcze gorzej, wszystko to dzieje się na raz.

I po prostu chcesz, żeby to się skończyło, abyś mógł wrócić do swojego życia. Ale z doświadczenia mogę powiedzieć, że powrót do zdrowia jest możliwy, to zajmuje chwilę. Powiem jednak, że wyzdrowiałem szybciej, kiedy zacząłem przyjmować suplementy magnezu lepszej jakości.

Jedno zadanie, uzupełnianie: napraw przyczynę niskiego poziomu magnezu

Jest jedna rzecz, którą możesz zrobić, czekając: dowiedz się, co spowodowało niedobór magnezu, i postaraj się go naprawić.

Zrób tak:

  • Sprawdź swoją dietę: czy jesz żywność bogatą w magnez, czy też śmieci?
  • Zbadaj poziom stresu: Długotrwały poziom wysokiego stresu może doprowadzić twoje ciało do wielu niedoborów minerałów.
  • Sprawdź przyjmowane leki: niektóre leki, takie jak reduktory kwasu, mogą zmniejszać wchłanianie magnezu.
  • Idź do lekarza, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś!

Nie rób tak:

  • Rób to co wcześniej i miej nadzieję, że wszystko się zmieni.
  • Zignoruj ​​to i miej nadzieję, że się polepszy.
  • Zdrowe zmiany, które wprowadzasz, wygasają po krótkim czasie.
  • I pamiętaj, aby być swoim własnym adwokatem, ilekroć szukasz pomocy w systemie opieki zdrowotnej. Nikt nie dba o twoje zdrowie bardziej niż ty, więc musisz wziąć czynny udział w opiece.

lekarz trzyma stetoskop badanie
Wykonuj własne badania i bądź poinformowany. Kiedy masz do czynienia z lekarzami, bądź uprzejmy i pełen szacunku, ale także nachalny i wymagający. Bądź piskliwym kołem, które dostaje oleju. Przygotuj się na zadawanie dobrych pytań i upewnij się, że otrzymujesz odpowiedźi na twoje pytania.

Jeśli twój lekarz nie odpowiada na twoje pytania lub nie otrzymujesz potrzebnej opieki, otwórz książkę telefoniczną i znajdź innego.

Zły lekarz może marnować czas, a nawet pogorszyć sytuację. Jednak dobry, kompetentny lekarz, na którym można polegać, jest wart więcej niż wszystkie porady w Internecie (w tym moje!).

Przede wszystkim nie bój się lekarzy: są ekspertami (i ciężko pracowali), ale nie są autorytetami. Pamiętaj tylko, że jesteś ich klientem, więc traktuj relację lekarz-pacjent jako taką. Podobnie jak oddanie samochodu do naprawy, zawsze możesz pójść do innego mechanika, jeśli coś nie zostanie naprawione.

Moje doświadczenie uzupełniania (jak szybko uzupełnić niedobór pierwiastka)

Dotarłeś tak daleko, a ja wciąż nie odpowiedziałem na twoje pytanie. Oto on:

Odpowiedź jest taka, że zależy to od tak wielu rzeczy, że nie wiadomo, jak długo to zajmie.

Krótko mówiąc: nie wiem ... i nikt inny też.

Mogę ci tylko powiedzieć, ile czasu mi to zajęło. Poniżej znajduje się odpowiedź, które udzielam czytelnikom, którzy napisali:

Cały proces odzyskiwania dla mnie trwał około sześciu miesięcy. Jednak większość poprawy nastąpiła wkrótce po tym, jak zacząłem przyjmować suplement.

Orientacyjna oś czasu to


  • Zacząłem magnez w sobotę
  • Bez zmian w niedzielę
  • W poniedziałkowe popołudnie zaczął się ból głowy
  • Ból głowy trwał do wtorkowego wieczoru
  • We wtorek wieczorem, kiedy ból głowy ustał, przytłaczające zawroty głowy zniknęły

Zdecydowanie utrzymywały się jednak symptomy


I właściwie nadal występują, jeśli nie jestem ostrożny:

  • Zawroty głowy zostały zastąpione niejasną niewyraźnością, której nie do końca potrafię opisać. To tak, jakby rzeczy nie wydawały się całkiem realne. To była wyraźna poprawa w porównaniu z zawrotami głowy, a „rozmycie” zanikło w ciągu miesiąca lub dwóch.
  • Przez lata przed moim incydentem miałem sporadyczne skurcze mięśni w górnej części brzucha. Przez większość czasu powodowały one dyskomfort w oddychaniu. Trwały one przez około miesiąc po rozpoczęciu brania. Potem całkowicie się zatrzymały, wraz z kilkoma innymi drobnymi problemami, z którymi żyłem od dłuższego czasu.
  • Niepokój był podobny do „rozmycia”, chociaż trwał dłużej. Początkowo bardzo słabło, ale potem pozostało do około szóstego miesiąca.
  • Bicie serca zatrzymało się dzień lub dwa po zakończeniu zawrotów głowy.
  • Nie mogłem zasnąć w nocy, ale dopóki biorę magnez, zwykle mogę teraz zasnąć w ciągu kilku minut.

Objawy, które nadal utrzymują się


  • Migreny: Mój neurolog miał rację, diagnozując mnie z nimi. Nadal dostaję je od czasu do czasu, chociaż jeśli będę omijać branie magnezu przez dłuższy czas, wtedy stają się one znacznie częstsze.
  • Niespokojne nogi: tak samo jak migreny, które zdarzają mi się z przerwami. Jedyny wzór, który zauważyłem, to to, że pojawia się, gdy zacznę pomijać moje suplementy ... lub jeśli wypiję za dużo napojów gazowanych.
juz czas wziąć tabletke
Krótko mówiąc, zostałem „w większości” uleczony uzupełnianie nastąpiło w ciągu kilku dni, a niektóre mniejsze objawy niedoborów trwały znacznie dłużej. Jednak dzień, w którym zawroty głowy się skończyły, był zdecydowanie punktem zwrotnym. Była to tak wyraźna poprawa, że utrzymujące się objawy stały się łatwe do opanowania.

Dobrej jakości magnez pomógł mi szybciej  pozbyć się niedoborów.

Trudno mi jednak z całą pewnością powiedzieć, jak długo trwały niektóre objawy. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku tych, które z czasem powoli zanikały, takich jak „niejasne rozmycie”. W końcu zniknęły do tego stopnia, że ledwie je zauważałem. W końcu zapomniałem o nich.

To tylko moje doświadczenie z magnezem i pozbywania się niedoborów i tak naprawdę nie mam nic do porównania.

Jak już wspomniałem, odkryłem, że szybciej odzyskałem zdrowie, kiedy zacząłem uzupełnianie suplementami lepszej jakości.

Jakie jest Twoje doświadczenie z magnezem?

Jak zawsze, zachęcamy do skonsultowania się z lekarzem lub innym wykwalifikowanym personelem medycznym w celu ustalenia własnego optymalnego poziomu i sprawdzenia, czy suplementacja magnezu jest dla Ciebie odpowiednia.

I dla każdego, kto teraz to przechodzi, pamiętaj, że nie jesteś sam!

Popularne posty z tego bloga

Gorzka czekolada ile ma magnezu

Jak zbadać poziom magnezu w organizmie